Ahad, 3 April 2011

mE WAt kejutan!!

Salam Sayang sume...


Sebelum memulakan n3 mama nak nyanyi sikit tok Incik chenta

Allah selamatkan kamu
Allah selamat kan kamu
Allah selamatkan My Incik Chenta
Allah selamatkan kamu.....



JoM..Kta layan n3 nie )


Petang td bertempatkan home sweet home my sis,mama wat kejutan tok Incik Chenta..kejutan yg x drancang pon...Untuk pengetahuan pagi td mama n Incik Chenta ada program sukan di Ayer Itam....Entah mcmmana Sampai saja kat sana mama terfiki pulok nak wat suprise party tok dia....kebetulan kek memang dh dtempah..(aslnyer nk sambut 3 beranak jer)tp dh terlibat ngan sukan ni...so mama cri idealah nk celebrate ngn member2 kat sana.....konon2 nk celebrate pas abis sukan lah..tp syang x jdik..bab sukan abes smpi petang...ingatkn nak tunngu smpi petang tp menjelang tengahari jerr..dak mucuk dah wat perangai..melalak nak membuta..puas pujuk2 tp x mau jugak...so Incik Chenta trus wat keputusan nak balik umah...mmm.dlm ati mama ckp..alamak x jdik lah nk wt suprise nie..dlm masa tu mama takut jugak kantoi ngn incik chenta yg kat dlm keta ada kek tok dia..selamat dia pon x tgok barang2 kat bonet lau x memg kantoi..huhuhuhuhu..
Nak djdikan citer,Incik Chenta bukan trus blik ke umah..tp menyinnggah umah adik mama..nak melepak kat sana...aduss cair lah kek tu...detik hati mama...sampai2 je kat sana mama trus gtau kat adik mama ..nk wat supriselah kat incik Chenta..dengan x byk songeh..adik mama pon stuju...lepas makan tengahari...bermulah adegan suprise tuh..heheheh....mama trus g kat keta tgok kek tu..fuhhhh!!seb bek x cair...dngan lngkah berhati2 mama amik kek tu dan masuk lah dlm umah...mmmm...suprise x menjadik lg..incik chenta bleh plak g lepak kat mini bilik husband adik...bilik binatang peliharaan...ishhhh...cammana nie???nak tau per jd??uallz lyn jlah pic nie










3 ulasan:

  1. woow..lawanya kek kamu sis..ehm mcm nk mam kek la pulak hehe

    BalasPadam
  2. best la incik chenta dpt suprise.santekk la kek 2,nk gak cam2 la

    BalasPadam

yeah...yeah...ada orang komen...:)